8 Temmuz 2010 Perşembe

5.Gün Split Gezisi Ve Dubrovnik 'e Dönüş

Sabah 06.00 gibi uyandık . 07.30 Split feribotu için hazırlanıp dışarı çıktığımızda karşı oda komşumuz Avustralyalı çiftin kahvaltı hazırladığını gördük . Onlarda erken kalkmış , kahvaltı sonrası daha uzak bir plaja gideceklermiş . Birbirimize bol şans diledikten sonra feribota gittik ve bir saatlik yolculuk için Split 'e hareket ettik .

Sibenik civarındaki Krka Milli Parkına gidecek süremiz kalmamıştı .

Splitte eski şehir (old town ) 'da saatlerce dolaştık . Bir meydandaki cafede oturup kahve içtik . Bu arada şehrin efsane futbol takımı Hajduk Split 'in bilekliğini almak istememe eşim sen çocukmusun diye gülünce vazgeçtim . Sonrasında ise almadığıma pişman oldum . Öğleyin kale içindeki ayaküstü pizzacıda yediğimiz 2 büyük dilim pizza ve lazanya enfesti . Bu yemek için 60 Kuna = 8,5 Euro ödedik .

Saat 13.30 olmuştu ve yola çıkmamız gerekiyordu . Yol üzerinde bir Milli Parkı 'nın önünden geçtik , biraz resim çekip izledikten sonra yola devam ettik . Eşsiz manzaraları izleyerek saat 18.30 gibi Dubrovnik 'e ulaştık .